Sık geçen başlıklar

yurtdışına giden doktorların devlete borçlu olması 1

ekşi'de gör
valla hiçbir borcum yok hatta devlet borçlu.

iyi bir devlet okulunda okumuş biri olarak; harcı da kendimiz verdik, kitapları da kendi cebimizden aldık, yemeğimizi de kalacak yerimizi de kendimiz karşıladık. üstelik üniversite hastanesi kavramı öğrenci olduğu için var ve bu sayede o hastaneler ciro yapıyor. o hocalar üniversite olduğu için varlar yoksa basar istifayı on katına özelde parayı kırar ki yapan çok. öğrenciler olmasa üniversite kavramı olmasa o hocaları tutabilecek misin orada? üstelik bir de hastanenin kölesi olup sistemi de yürütüyorsun.
üstüne diplomanı bile vermiyor, ne yaptı da diplomanı senden esirgiyor? o yüzden asıl devlet doktorlara borçlu.