Sık geçen başlıklar

yurtdışı oy kullanımı sorunu 1

ekşi'de gör
eindhoven'da ilk gün 6 saat bekleyip oyumuzu kullandık. diğer günler de yaklaşık 3 saat sürmüş. 80 yaşındaki akp'li dedeler nineler otobüslerle gelip 6 saat beklediler. siz de az biraz sabredip oyunuzu kullanın meydanı boş bırakmayın.