Sık geçen başlıklar

yurtdışı çıkış harcının 50 tl olması 1

ekşi'de gör
ülkeden kaçandan bile haraç almak nedir ya bir ülke vatandaşının kanını bu kadar emer mi? 15 lira bile saçmalıktı