yurtdışından bildiriyorum, öyle bi şey yok, götlerinden uyduruyorlar.
reisçiler lira'nın değer kaybetmesinden oldukça memnun, türkiye'ye her tatile gittiklerinde kral oluyorlar. ayrıca reis bunları sürekli gazladıkları için bulundukları ülkelerde geliştirdikleri aşağılık kompleksleri okşanıyor ve gaza geliyorlar. onlara göre reis dünya lideri, herkes türkiye'yi kıskanıyor, ama kurulu düzenleri olduğu için gidemiyorlar. bu kısmını zaten biliyorsunuz.
muhalifler türkiye'nin batıyor olmasından üzgün. bi kısmı umursamayı bıraktı gerçi. ailesel sebeplerden geri dönmek isteyen birkaç kişi var ama bu boktan yönetimde ne can ne mal güvenlikleri olduğu için dönemiyorlar.
özetle, reisçiler reise rağmen dönmüyor, muhalifler reis yüzünden.
28.07.2023 · 25. sıra
ebelekebele
27.07.2023 00:00