Sık geçen başlıklar

yunanistan'da paraları ezen kemalist tayfa 2

ekşi'de gör
dün hollanda-belçika turundan döndüm. dönüş uçağı istanbul'a idi. hani çok isteyerek değil ama ufak bir nostalji yaşayalım diye eskiden gittiğimiz mekanlara uğrayalım dedik, yakın olduğu için karaköy'e indik. eskiden gittiğimiz bir kokteyl bara gidip oturduk. alelade kokteyllere 400 tl (12€) yazmışlar. neyse geldik artık deyip birer tane söyledik, bir de ne idüğü belirsiz bir servis ücreti kesmişler. etraf zaten nargile kafe, arap turist ve bok gibi şarkıların bangır bangır çalındığı bok gibi mekanlarla dolmuş, yani ambians leş. neyse tamamen düz kokteyllere gayet sıradan bir mekanda verdiğimiz bu fahiş ücretten sonra bir de midye yiyelim dedik. minik boklu midyelerin tanesine 12 lira çekmeye başlamışlar. brüksel'in, bruges'in en turistik mekanlarında mis gibi pişmiş tertemiz ve iri iri midyeler 15€. tipik bir moules&frites tabağında en az 30 tane midye ve bir sürü sebze var. yani fiyatlar direkt aynı, kalite ise karşılaştırılamaz. bok gibi kaliteyle avrupa'nın en pahalı mal&hizmetlerini satan şark kurnazlarına mı para yedireceğiz?

kısaca, asıl para türkiye'de eziliyor. hem de öyle böyle ezilmiyor. yurtdışında tatil yapan türkler parasını emeğiyle kazanan, verdiği paranın karşılığını almak isteyen insanlar.
kendi toprağında "milliyet farkı" ödeyen halkın yapması normal olandır...
ülkeyi parsel parsel satanlara sor sen bunu yeğenim...