sen yapınca fetih, istiklal savaşı. adamlar yapınca ihanet. sen malazgirt’in 1000. yılını kutlamış bir devletsin, adamlar kendi kurtuluş savaşlarını ve bağımsızlıklarını kutlamasınlar mı?
abd 1976’da ingilizlerden bağımsızlık kazanmasının 200. yılını kutladı. fransa 1989’da kralını devirmesinin 200. yıldönümünde bayram yaptı. 1995’te nazi almanyasının yenilmesinin 50. yılını almanya bile kutladı. o güne kadar karşı devrimcileri siktir edebilirsek biz de osmanlı’yı yıkışımızın 100. yılını iki yıla sonra kutlayacağız.
27.03.2021 · 42. sıra
sanfransiskolu mufettis
26.03.2021 09:25