Sık geçen başlıklar

yunanistan'ın latin alfabesine geçmemesinin sebebi 1

ekşi'de gör
dil - alfabe uyumundan kaynaklıdır
1400 yıldır okuduğunu anlamayan vatan haini siyasal islamcıların olmayan beyinlerinin basmadığı şey osmanlıca denilen uydurma saray dilinde dil - alfabe uyumlu değildir, hatta arapça türkçeye osmanlıcadan çok daha rahat çevrilir.
bu yüzden sarayda zevkü sefa peşinde koşan osmanlı ailesi dışında yaşayan teba okuma yazma bilmemektedir.
ayrıca bugünün yunanlısı da 1000 yıl önceki yunancayı rahat rahat anlamaz çünkü dil evrim geçirir.