Sık geçen başlıklar

yunan adalarına çıkışa ek harç gerekliliği 2

ekşi'de gör
(bkz: kedi eremediği ciğere mundar der)

yurtdışında tatil yapacak imkanı ya da vizyonu olmayanlar gelip burada bu tür başlıklar açıyor. sen git kardeş görgüsüzlerle dolu otelde camış gibi yiyip, malak gibi yat.

herkesin tatil anlayışı farklı, ek harcı da veririz. ama bir gün başka bir konuda bu saçma sapan uygulamalar seni de vurur.
insanlar niye kendi ülkesinde tatil yapmak* yerine yunan adalarına gidiyor diye sorgulamak yerine yasaklarla çözüm bulmaya çalışan troll beyanı.

3-5 sene öncesine kadar türk turiste ve müşteriye 2. sınıf vatandaş muamelesi yapan turizmcilere de günahım kadar acımıyorum. içlerinde işini hakkıyla yapan küçük azınlık dışındakiler hiç umurumda bile değil.

edit: yazar beyanı ifadesi troll beyanı olarak değiştirildi.