Sık geçen başlıklar

ysk'nın khk'lı başkanlara mazbata vermemesi 2

ekşi'de gör
neden anlamak istemiyorsunuz? şerefi iki paralık satılmış namussuzlardan mısnız yoksa?

burada ysk'in yaptığı hukuksuzluk oyunu şudur:

1-ysk khk'lı adayların seçilmelerinde hiçbir sorun olmadığını taa en başından "seçilebilirler" ibaresi altında onaylıyor. seçime girmesine onay veriyor.

2-seçildikten sonra ise "yo dostum yok, sen khk'lıymışsın görev yapamazsın" diyor.

sorun şu madem adayın göreve gelmesinde "hukuki" engel ya da sorun var e peki neden adaylığını ta en baştan onaylıyorsunuz?

sebebini biliyorsunuz siz sevgili ahlak yoksunu şerefi iki paralık namussuz sürüsü.
seçim gününden beri rast geldiğim en büyük orospu çocukluğu bu olabilir. ulan madem khk’lıların belediye başkanı olması yasak, adaylıklarına neden ses etmediniz? tabii doğru ya, hepsi planın parçası. akp’nin rüyasında bile alamayacağı diyarbakır ve mardin’de khk’lılar seçilsin, biz de böyle şerefsizce bir yöntemle çökelim belediyelere dediniz değil mi? tarih sizi unutmayacak ahlaksız it sürüsü.