maaşlılara yüzde 28(ortalama), youtuberlara yüzde 15, herşey gibi bu da çok adil.
edit: gelen onlarca mesaj üzerine(ne çok youtuber seveni varmış) ekleme yapayım: youtuberlar zaten %18 kdv + %20 gelir vergisi ödüyormuş. bu yasa 300, 500 tl kazanip, sirket acsa geliri giderini karsilamayanlar icin defter zorunlulugu olmadan direkt kesinti icin konulan bişeymiş. tam anlamadım ama zaten mevcutta olan bir verginin üstüne eklenmiş sanırım. ama tüm maaşlı kesim vergiyle ezim ezim ezilirken bu çok da tuhaf değil. üstelik bu internetten para kazanan tayfası yıllarca gerekli düzenleme yapılmadığı için vergi filan vermedi. hoş, habire vergi borcu affedilen işadamı(!) tayfasıyla futbolcu şarkıcı tayfasının yanında onlar yine çok masum kalıyor.
26.09.2021 · 22. sıra
binkereolsemyinedonerim
25.09.2021 14:38 ~ 18:10