bayrak yırtılmasaydı kopma ihtimali daha fazlaydı ama şimdi kopup ayrılması daha zor çünkü iki ayrı parçanın hareket alanı çok fazla. istediği yere savrulabiliyor. bayrağın hareketi tek bir yere zorlansaydı veya 2-3 farklı yere, o zaman görürdüm ben şrfsz bez parçasını.
yalnız bilimselmiş gibi konuşup sonunda sokak serserisine bağlamamdan anlayacağınız üzere fizikçi değilim ama anlatmak istediğimi hesaplamalarla anlatacak bir babayiğit olursa sevinirim.
o değil de, ulan ne sıkılmışız be!
15.09.2018 · 18. sıra
fakir misin nesin defol
14.09.2018 00:00