biriyle karşılıklı konuşurken yüzüne yüzüne duman üflüyor musunuz siz hiç? hayır. neden? çünkü karşınızdaki insan için pek hoş olmuyor dimi? peki yürürken arkanızda bıraktığınız o duman ne oluyor biliyor musunuz? olduğu gibi arkanızda yürüyen insanların suratına suratına gidiyor. tamam hadi kendinizden bir haber yürüyorsunuz eyvallah da, astımı olan insanlara çok büyük sıkıntı açıyorsunuz. haberiniz ola. umarım birinin astım krizine sebep olmazsınız.
tanım: astım hastalarının yararına olacak eylem.
05.11.2017 · 10. sıra
tiny one
04.11.2017 00:10 ~ 03:06