Sık geçen başlıklar

yolda yürürken sigara içmenin yasaklanması 2

ekşi'de gör
biriyle karşılıklı konuşurken yüzüne yüzüne duman üflüyor musunuz siz hiç? hayır. neden? çünkü karşınızdaki insan için pek hoş olmuyor dimi? peki yürürken arkanızda bıraktığınız o duman ne oluyor biliyor musunuz? olduğu gibi arkanızda yürüyen insanların suratına suratına gidiyor. tamam hadi kendinizden bir haber yürüyorsunuz eyvallah da, astımı olan insanlara çok büyük sıkıntı açıyorsunuz. haberiniz ola. umarım birinin astım krizine sebep olmazsınız.

tanım: astım hastalarının yararına olacak eylem.
mutlaka ama mutlaka çıkması gereken yasaktır.
sigara içenlerde hiç empati, vicdan, utanma kalmamış.

önümüzdekinin arkamız, yanımızdakinin
yolda, durakta ağzından burnundan çıkan
zehiri yutmak zorunda olmak insan haklarına aykırıdır.

hele bebek araabasında bebekler, okul çocukları, yaşlılar
hastalar, önlerinde gidenlerin
tüm dumanını yutuyor.
bir an önce açık havada sigara içilen yerler yapılmalı
yollarda -duraklarda otobüsten inen, yürüyen sigara
içememelidir.
hadi onlar zevk alıyor, ya biz?