bir kere işten izin alıp hastaneye gitmiştim, acil geri dönmem lazımdı. evime uzak ve toplu taşımanın benim bulunduğum bölgeye pek bulunmadığı bir yerdi. taksi tutayım dedim, demez olaydım. 7 tane taksi çevirdim, amına koyduklarımdan bir tanesi bile almadı beni, hepsi farklı bahane. mecburen metroya yarım saatte yürüyerek, aktarma yaparak eve gelebildim.
normalde bu dağ ayılarıyla aynı noktada bulunacağımı düşünmezdim ama gerçekten az bile yapmışlar.
15.06.2023 · 48. sıra
xawesomeonex
14.06.2023 00:54