Sık geçen başlıklar

yol vermeyen arabanın önüne kıran mercedes 1

ekşi'de gör
anladık, sol şeridi açık tutmalı, sürekli işgal etmemeliyiz. bunu biliyoruz zaten.

ama şu da var: sağ şeritte 60-80 km. arası bir hızla giden kamyonlar oluyor. bunlar 3-5 kamyonluk bir konvoy da oluşturmuş olabilir. onları 90-100 km. gibi bir hızla sollayıp yeniden sağa girmek için hamle yapıyorsunuz. ama uvv: sol şeride çıkar çıkmaz en az 160 km. hızla gelen bir premium kıçınıza giriveriyor (ki bu hız hız limitinin epey üzerinde). kamyon solladığınızı görmüş olmasına rağmen taciz ediyor.
içimden küfrederek sağ sinyali yakıp bir süre daha soldan devam ediyorum ben. çünkü manyak herif olmadık bir makasa girecek onu hissediyorum. sinyal yakarak ona umut veriyorum, kıçımda bekliyor öyle. sollamam güvenli biçimde tamamlanınca sağa geçiyorum. o da siktir olup gidiyor.

görgüsüz zenginlerle anlaşmak için yeni bir dil geliştirmek zorunda kalıyoruz resmen vesselam.