herkeste silah olunca silah çekmek tek başına yetmiyor tabi. düello yapan kovboylar gibi hızlı ve isabetli de olmak gerekiyor.
ölen kişi bir daha durup dururken silah çekmez artık kimseye. güzel bir ders olmuştur diye düşünüyorum.
tanım: ders niteliğinde bir çatışma. katilin birkaç yıl içinde, aynı motivasyonla aramızda dolaşacak olması dışında problem göremedim.
24.05.2024 · 22. sıra
nikbin pesimist
23.05.2024 02:15 ~ 15:50