Sık geçen başlıklar

yol veren sürücülere şükranlarını sunan japonlar 1

ekşi'de gör
bunu biz de yapıyoruz. ama yol verdi diye rükuya gider gibi eğilmiyoruz. elini kaldırıp selam vermek diye bir işaret var, bildiniz mi? bunu yapsanız medeni olursunuz zaten. bizim adetlerimiz de yarı beline kadar eğilmek yok diye teşekkür etmemiş mi oluyoruz?