Sık geçen başlıklar

yks'de 1231 lisans programının boş kalması 1

ekşi'de gör
kalır tabi. mantar gibi her yere üniversite, her ilçeye yüksekokul açılırsa boş kalır, kalmalı da. çok doluyum(üni.lerin dolmadigi kadar) bu konuda. sınava giren herkes üniversiteye gidiyor bi şekilde. üniversiteye gidiyor minumum 2 sene sesi kesiliyor peki ya sonra? sonrasını düşünen yok. biz düşünüyoruz belki ama üsttekilerin düşündüğü yok. işsizlik almış başını hala iş imkanı çok düşük olan bölümde kontenjan artıyor. deli misiniz divane misiniz? nereye kadar gidecek böyle? yazıktır günahtır! eğitim politikası beni buhranlara sürüklüyor. hele bi de 2. ek tercih olayi çıktı. 140 puan alan adama tercih yapacağım. 140 puan almak için adını yazmasi ve 2 türkçe çözmesi yeterli.