kimsenin kimseye maval okumaması gereken durum.
yüksek inşaat mühendisiyim en son öss'ye 12 sene evvel girdim. bu sınava da geyiğine öylesine girdim.
ben bile saat 08:30'da sınava girmişken sen ne sikime 09:46'da giriyorsun sınava.
çok mu tuzun kuru.
haketmiştir alınmamayı.
yeni nesil disiplinli yaşamayı öğrenecek.
edit: yüksek inşaat mühendisi kısmına takılan arkadaşlar olmuş. aşağıdaki linki inceleyebilirler.
http://edebiyatogretmenii.blogcu.com/…igi-c/3572699
15.03.2017 · 8. sıra
gundelikyasaminhickiriklari
14.03.2017 11:46 ~ 16:58