Sık geçen başlıklar

ygs'ye 1 dakika ile alınmayan gencin feryadı 1

ekşi'de gör
kimsenin kimseye maval okumaması gereken durum.

yüksek inşaat mühendisiyim en son öss'ye 12 sene evvel girdim. bu sınava da geyiğine öylesine girdim.

ben bile saat 08:30'da sınava girmişken sen ne sikime 09:46'da giriyorsun sınava.
çok mu tuzun kuru.

haketmiştir alınmamayı.

yeni nesil disiplinli yaşamayı öğrenecek.

edit: yüksek inşaat mühendisi kısmına takılan arkadaşlar olmuş. aşağıdaki linki inceleyebilirler.
http://edebiyatogretmenii.blogcu.com/…igi-c/3572699