Sık geçen başlıklar

yerli ve milli vestel'in %100 abd'li çıkması 1

ekşi'de gör
sır değildir.

az buçuk teknolojiye ilgisi olan birinin bildiği gerçeklerdir.

bu telefonları yerli malı diyerek aldıranların gözümde dolandırıcıdan farkı yoktur.