Sık geçen başlıklar

yeraltı kaynaklarımızı çıkaramamanın asıl sebebi 1

ekşi'de gör
olmamasıdır. oslaydı batı güdümünde tüm gelmiş geçmiş siyasiler peşkeş çekip arpasını yerdi demek ki yok.

olanı da alıyorlar ya da almışlardır.