sırf bu yüzden ehliyet almayı düşünmeyerek aralarında bulunduğum insanlar.
otobüse kartı basıyorsun gidiyor işte, ne gerek var aksiyona?
01.04.2017 · 38. sıra
edebiyatt
31.03.2017 17:21