bana merhaba diyen birine “ne iş yapıyorsun” diye sormam tabi ki.
ama ilk buluşmada ya da ilk muhabbette , ne işle meşgul olduğunu öğrenmek , hayatını nasıl idame ettirdiğini merak etmek bence o kadar da “öcü” birşey değil
01.07.2018 · 41. sıra
occaut
30.06.2018 10:54