Sık geçen başlıklar

yeni türkiye'de hiçbir suçlunun ceza almaması 1

ekşi'de gör
bende mi algıda seçicilik var yoksa gerçekten de durum mu böyle anlayamadım.
bu ülkede şuan hiç bir suça ceza verilmiyor imkanı yok gibi bişey, bir insanı hapse tıktırmak için uzun birine mi sallaması gerekiyor.

bugün karşıma çıkan haberlerde insanlar ne pislik yerse yesin mahkeme tarafından serbest bırakılıyor, kanunlarda açık mı var yoksa savcıların kendi vicdanına kalmış bir durum mu bu? açıklanabilirliği nedir öğrenmek istiyorum.

öncelikle haneye tecavüz, kadını 4 kişi evinde dövüyor haber

diğer haberde insanın sinirini bozan bir suça, midesini bulandıran bir karar veren hakim.
haber