Sık geçen başlıklar

yeni mezun itü'lü mühendisin 50 bin tl maaş alması 1

ekşi'de gör
mühendis değildim, ilk mezun olduğumda 2000 lira maaş alıyordum, o zaman 1000 euroya yakındı. mühendis olsam 1000 eurodan azcık çok isterdim herhalde.
bu tepkiden şunu anlıyorum
1- fakirleşmişiz
2- çok fakirlikten kimsenin bir şey hak etmediği fikrini edinmişsiniz.

zeki gençlerin sürekli yurtdışına gittiği yerde, kalmaları için 1500 euro buluverebilsin yerli sermaye.