mühendis değildim, ilk mezun olduğumda 2000 lira maaş alıyordum, o zaman 1000 euroya yakındı. mühendis olsam 1000 eurodan azcık çok isterdim herhalde.
bu tepkiden şunu anlıyorum
1- fakirleşmişiz
2- çok fakirlikten kimsenin bir şey hak etmediği fikrini edinmişsiniz.
zeki gençlerin sürekli yurtdışına gittiği yerde, kalmaları için 1500 euro buluverebilsin yerli sermaye.
29.10.2023 · 49. sıra
ketender tepetopuzu
28.10.2023 15:01 ~ 18:38