Sık geçen başlıklar

yeni akit yazarının mide bulandırıcı yorumu 1

ekşi'de gör
rezalet. bu kazada bile adamın üzüldüğü şey inandığı dinin imajı. yaptığı kötülüğün farkında değil.
nobel ödüllü fizikçi steven weinberg ne kadar haklıymış.

"din olsa da olmasa da iyi insanlar iyi şeyler, kötü insanlar kötü şeyler yapar. ama iyi insanların kötü şeyler yapabilmesi dini gerektirir."

edit: talha hakan alp hocanın şu 1 dk lık konuşması da sanki açıklıyor:

https://www.youtube.com/watch?v=anatejqtoog&t=554s