işte bu yüzden serbest piyasayı seviyorum rekabet ortamı özgür bırakılırsa uyum sağlayamayan yanlış davranan firmalar batmaya mahkum kalıyor ve rekabet arttıkçada en çok karlı çıkan tüketici oluyor,firmalar gevşeyemiyor işlerini baştan savma yapamıyor çünkü uyursan ölürsün.
t:tekelken bizi yüksek fiyatlarla üreticiyide yüksek komisyonlarla yıldıran uygulamanın serbest piyasadaki dikdatörlüğünün bitmesi.
17.06.2021 · 16. sıra
ahaber
16.06.2021 10:47