yemeksepeti olmasa dükkanından haberdar olmayacak insanlara uygulandığını unutmamak lazım. yani yeni müşterileri kazandıran aracıyı devreden çıkarma çabası hoşgörülemez. esnafın en rezili çifte standart uygulayanıdır. müdavimlik başka o komisyona eksik köfte gönderirim, 3 lira fazla yazarım başka. dolandırıcılık olduğuna ben de katılmıyorum ama rezil bir tutum olduğu kesin.
edit: dolandırıcı lafı silinmiş. yani o konuda hemfikiriz.
14.09.2019 · 40. sıra
cheekyguy
13.09.2019 12:43 ~ 19:52