Sık geçen başlıklar

yemek siparişi uygulamalarının komisyon oranları 2

ekşi'de gör
'' illaki bu zenginlerin bayrağını taşıyıp “işinize gelmiyorsa çalışmayın” diyecek odun kafalılar çıkacaktır. ''dan sonrasını okumadım.
(bkz: işinize gelmiyorsa çalışmayın)

yemek sipariş uygulamalarına %40 komisyon verdiğini iddia edip hala çalışmaya devam ediyorsanız, mekanınızda yemek yiyenler için %40 indirim yapın insanlar mekanınızda gelip yesin.
şöyle de bir durum var. gel al siparişteki müşteriye de aynı fiyat isteniyor bu ne olacak peki ?
300 tl'lik siparişin 125 lirasını platformlara vermek doğru da, gel el müşterinize 100 düşüp 200'den satayım demiyorlar. bu daha büyük bir sıkıntı bence.
platformda 300'e gördüğüm ürünü 200 tl'den alacağımı bilsem gidip alırım açıkçası. daha yakın lokasyonlarda semt esnafını tercih etmeye çalışırım.
ama gidip almak istediğim üründe de aynı fiyatı dayatıyorlar.
buna platformlarda müsaade etmiyorlar sanırım esnafın direkt günahını almayayım.