bu kadar kazandıklarını sanmıyorum.
edit: cidden 4-5 bin maaşı begenmeyenler varmış. ve buna ragmen bahşiş beklentisi içerisinde olan varsa bir sey demiyorum ben..
birkaç kurye coşmuş yukarda yine yok bana yemek yetiştiriyormus, yok benim icin sogukta milletle ugrasiyormus falan bir seyler söylüyor.
öncelikle alın teriyle çalışan herkese saygim sonsuzdur. çobanından müdürüne her iş kutsaldır.
fakat böyle bir mal düşünce olamaz arkadaş. neymis benim icin çalışıyormuş? ulan calisma o zaman ne yapayım? insanlari sırf isini yaptığı icin takdir mi edelim? sen kimse icin calismiyorsun, ay basında hesabinda para gormek icin çalışıyorsun. artik bu boş zırvaları kesin. ülkede herkes amme hizmeti yapiyormus gibi valla. kimse para icin yapmıyor zaten işini..
20.02.2021 · 37. sıra
thefisherman
19.02.2021 03:55 ~ 09:57