Sık geçen başlıklar

yeşil nasim 1

ekşi'de gör
şöyle demiş;

"gerçek dünyada ifade özgürlüğü yok. gerçekleri söylerseniz baskı altına alınırsınız, bu sistemin desteklediği bir şey değil. hedeflenen kullancıların içerikleri filtreleniyor ve aşağı seviyelere düşürülüyor. o nedenle insanlar onların videolarını zar zor görüyor. youtube'da ya da başka video paylaşım sitelerinde eşit büyüme şansı yok. kanalınız onlar isterse büyür."

http://t24.com.tr/…aninin-kimligi-belli-oldu,597247

eğer bunu che guevara karizmasında bir adam söyleseydi şu an milyonlarca kişi peşinden gidiyordu.

youtube iyi yırtmış bence.