Sık geçen başlıklar

yazmaması istenince yazmayan erkek 1

ekşi'de gör
doğrusunu yapan erkektir.

doğru iletişim şekli bu değil. kimse de kimsenin köpeği değil. yazma derse yazmam. yazdığıma cevabı 1 gün sonra verirse yine yazmam. yazdığıma cevap vermezse bir daha asla yazmam. olması gereken bu çünkü. bu dünyaya kadın nazı, kaprisi çekmek için gelmedik.