doğrusunu yapan erkektir.
doğru iletişim şekli bu değil. kimse de kimsenin köpeği değil. yazma derse yazmam. yazdığıma cevabı 1 gün sonra verirse yine yazmam. yazdığıma cevap vermezse bir daha asla yazmam. olması gereken bu çünkü. bu dünyaya kadın nazı, kaprisi çekmek için gelmedik.
27.02.2019 · 47. sıra
gkhns
26.02.2019 17:35