Sık geçen başlıklar

yazarların yalnızlık nedeniyle gelişen özellikleri 1

ekşi'de gör
kendi kendine konuşmaktır. başlangıçta biraz çekindim. millet "deli" demesin diye sadece tek başımayken konuşuyordum. zamanla o kadar zevkli gelmeye başladı ki toplum içinde de yapmaya başladım. millet ne der diye kafaya takmıyorum artık. rahatım. herkes kendi haline baksın.

hatta bir keresinde marketten peynir seçerken dolabın önünde konuşuyorum. yan dolaptan yoğurt alan birisi duymuş. "bana mı dediniz?" diye sordu. ben de gülerek "hayır, peynirlere söyledim." dedim. inandı mı bilmiyorum. bu da böyle bir anımdır.