Sık geçen başlıklar

yazarların otomobil seçme kriterleri 2

ekşi'de gör
piyasası var yok, ikinci eli çabuk satar satmaz bu kriterlerde yoktur. zira bizim millet söz konusu olan otomobil olunca sahibinden'deki çakalların peşine takılmış gidiyor.

-otomatik vites
-kronik arızaları olmaması
-hız sabitleyici
gibi şeyler ilk aklıma gelen. son aracım mazda cx-3 istediğim tüm özellikleri karşılıyordu.

bütçenizi ve ihtiyaçlarınızı belirledikten sonra karar verme sürecinde "piyasa" sözcüğüne takılmamanız tavsiye olunur. al-satçı iseniz zaten bambaşka...
eskiden olsaydi sadece hp’sine ve motor hacmine bakardim.
kalkis hizina, atikligine.
tabii bir de agresif durup durmadigina
simdiyse motor hacmine, dizel olup olmadigina, bagaj hacmine ve de kac koltuklu olduguna bakiyorum.
ozellikle de arkaya 2 tane oto koltugu sigip sigmadigina.
suan bu entryim smiley ile bitmeyi hakediyodu.