gökbilimci olmak isterdim.
kral: geçen kahvede dünya dönüyor filan demişsin lan ne ayak?
ben: aynen kral ama raad ol dünya dönüyor diye eşlik etmen gerekmiyor
çükümden tavana asılmam ile hayata veda ederken bu büyük bilgiyi bir sonraki çağda yaşayacak olan galileo'ya paslıyorum
06.10.2019 · 25. sıra
kimse kim ulan
05.10.2019 00:28