75 m2 ev, alt, üst ve yan dairede oturanlar olduğu için en düşük derecede yaksak bile ev sıcak oluyor bu yüzden max 170 tl geldiğini hatırlıyorum. hep aynı derecede olmasına rağmen 415 tl fatura gelmiş. pencereleri açıp mahalleyi ısıtsak 415 tl gelmezdi lan!?
(bkz: ailecek şaşkınız)
27.01.2019 · 4. sıra
yok be kankatua
26.01.2019 10:53