Sık geçen başlıklar

yazarların kredi kartı limitleri 2

ekşi'de gör
bir bilgi: kredi kartı kullanmamak prensipte yararlı iken enflasyonist ortamda yararlı değildir. bu ortamda her ne alınıyorsa maksimum taksite bağlamak, uzun vadeli düşük faizli borçlanmak gerekir. zaten otokontrolünüz yok ise kredi kartı kullanmasanız da sorun yaşarsınız.
ya şimdi bir şey diyeceğim de ayıp olacak, kadınlar da okuyor sonuçta ama yok dayanamayacağım. siz şimdi üç haneli kart limitinizi attınız diye sözlük hatunları da elbisesini sıyırıp kendisini size ayıracak he? oğlum şuna harcadığınız mesaiyi, motivasyonunuzu… küfretmicem ya.