Sık geçen başlıklar

yazarların kasım 2020 doğalgaz faturaları 1

ekşi'de gör
ne denir bilmiyorum bu duruma. 2+1 ev, kombi 30 dercede yanıyor her ay 437 ödüyorum. öde öde bitmiyor. ısınamıyoruz desen, çay içip ısının derler nerden baksan b*ka sarmış herşey. yazık benim milletime.