lise 1'den 2'ye geçeceğim yaz
programda maç yok. fotomaçta juan kaan diye bi adam vardı. ondan 7 maç aldım, 4 maç da kendim yazdım. 50 kuruşa 183 tl tutturdum. yaşım yetmediği için parayı annem aldı. hatta iddaa bayinin sahibi de " bakın hanım abla 360 oran tutturmuş" diyerek hem bayideki insanları biraz küçük düşürdü hem de kuponu cama asmıştı. bilen bilir kuponun cama asılması şu fani dünyada insanın ulaşabileceği en üst mertebelerden biridir. eski ruslara verilen nişanlar gibidir.
eve dönerken 33 tl'ye alışveriş falan yaptık. daha sonra babam üstüne para koyup bana 6600 almıştı.
20.07.2019 · 11. sıra
felis lynx
19.07.2019 02:51