Sık geçen başlıklar

yazarların hayatta kaybettiren özellikleri 2

ekşi'de gör
kendine aşırı güvenip saçma sapan riskler almak.

"o işe kimse inanmamıştı ama ben inandım, her şeyimi ortaya koyup sil baştan başladım ve buralara geldim" hikayelerinin bir de mutlu sonla bitmeyenleri var, onları okuyamazsınız çünkü kimse yazmaz. ben de yazmıyorum.
yazarların gelip "çok iyi, çok dürüst, çok ahlaklı bir insan olmam" gibi şeyler yazıp duracağı başlık. tamam hepiniz harika insanlarsınız, kaybetmenizin eksikliklerinizle, olumsuz özelliklerinizle hiç alakası yok, hep iyiliğinizden.