ben en eski olarak adile naşit'in kuzucuklarım deyişini hatırlıyorum. hatırlıyor muyum? o kadar uykum gelirdi ki, gerçek mi rüya mı emin olamıyordum. hala da olamıyorum.
bir de okuldan eve gelince izlediğim bir evliya çelebi çizgi filmi vardı trt'de. acayip etkilenirdim izlerken. he-man ve clementine 'i de unutmam mümkün değil.