nasıldı sınavınız?
- on numara, evet.
kolaydı yani?
- tabii ya, çalıştım, gerekeni yaptım. baktım, evde baktım sadece, attım hafızaya, beyin bedava... bedava ya... taşıyorum, niye hamallık yapayım? baktım, karşıma çıktı, hepsini yaptım. bu kadar.
06.01.2023 · 2. sıra
berserk luthien
05.01.2023 00:14