geçen hafta sokağımızda bir kediye araba çarptı.
hayvan fena durumdaydı. annemlerin ışık hızıyla götürdükleri veteriner, cok tutacak olan ameliyatın ardından yaşama şansının düşük olduğunu söyledi.
annem hayvanın halini gördükçe fenalaşıyordu. düşunmedik bile.
çok bakımsız olduğu için bir iki günlük doktor gözetiminin ardından ameliyatını yaptırdık.
başardı sıpa. dün akşam eve gittiğimde, her tarafı yara bere içinde aksaya aksaya koşmaya çalışan bir tospitoş vardı karşımda.mucize gibi bir şeydi o hale gelmesi.
neyse bir isim lazımdı ,biz de tereddüt etmeden koyduk. dişi olmasına rağmen asla düzelmeyecek olan aksaması sebebiyle adı timur oldu.
07.11.2021 · 34. sıra
laynis
06.11.2021 14:15