Sık geçen başlıklar

yazarların efsane cuma'da harcadıkları para 2

ekşi'de gör
25 tl. amazondan tıraş kolonyası aldim, 15 tl. bi de yuzey temizleyici aldim, 5 tl ye inmisti 10'dan, kaptim iki tane. aq baska ülkelerde millet blacj fridayde led tv alir telefon alir. ben böyle indirimlerde ya sampuan aliyorum ya deterjan, elektronikte pek alamiyorum, zira düzgün indirim olmuyor olsa bile yine pahali. sikeyim.
pazar’a gittim bir kilo karnabahara 14 tl verdim. domates 10-8 tl bandında dolanıyordu her gün için bir tane alıp, ucuzundan tabi 15 tl ile halletim. geçen hafta 7-5 tl bandındaydı. biraz kereviz yarım kilo bibere de 15 tl verip, ucuz diye patatese abandım. batı balık yan gider diyerek az istiridye mantarı aldım. bim’den de alacağım tavuk incikle bir sote yaparım diye düşünüyorum. maydanoz ve yeşil soğan artı limonla birlikte 110 tl harcadım. hayırlı cumalar. dua ve selamla