Sık geçen başlıklar

yazarların 4 ay boyunca aldıkları poşet sayısı 1

ekşi'de gör
uygulama başlamadan önce kullandığım poşet sayısı ile aynıdır. marketten aldığım poşetleri çöp poşeti olarak kullanıyorum evde. hani siz marketlerden poşet almayan arkadaşlar battal boy çöp poşeti alıyorsunuz ya sizin poşet çevreyi kirletmiyor işte ama benim alışverişte aldığım poşet çevreyi mahvediyor resmen bana yazıklar olsun.