tam empati yapıyor yazık kadına diyordum ki son cümleleri okudum: özetle sizin aylık kazancınızı ben bir günde kazanıyorum peheeyy, diyen bir annenin oğlu. bu kadın tabi ki yüzbinlerce lira verdiği okuldan çocuğun rahatsızlığı için teşhis koymasını bekler, doktor doktor dolaşmak yerine gelir ekşi'den çare arar. o küçük kıza üzülüyorum şu an anne bu abi buyken çocuğun hayatı zindan olacak.
edit: hanfendi mesaj atmış, gerekli yerlerden sonuç alamamış tavsiye istemiş ok by'mış. daha kendi karakteri oturmayan insanların çocuk sahibi olması yüzünden bok gibi bir nesil yetiştik, bizden sonrasının da bir farkı yok.
25.02.2023 · 21. sıra
parola58
24.02.2023 13:06 ~ 14:26