Sık geçen başlıklar

yaz saati uygulaması 3

ekşi'de gör
şayet iktidar değişirse ilk beklentim bu garabetin kaldırılması. hem de seçimden sonraki gün.

yukarıdaki entryde de yazdığı gibi, hadi bize zaten acımıyorsunuz da, çoluk çocuğa acıyın. saat 7.30'da ilk dersime giriyorum, havanın tamamen aydınlanması ancak 2. dersin çıkışında, saat 9'a yakın bir vakitte oluyor. dersine girdiğim 11-12 yaşındaki çocukların isyanı hep aynı: "gece vakti okula mı gelinir?"

not: trakya

edit: saat uyarısı için teşekkürler.
şu soğukta ve karanlıkta bizi yollara düşüren insanlara bunun hesabı sorulamayacak ya kahrediyor bu durum insanı. mutsuz, işine okuluna gitmekten nefret eden bir toplum oluşturdunuz tebrikler.
dünyanın her yılki en orospu çocuğu dönemi kış saatinin sona ermesiyle başlayan yüce dönem. yaşam enerjimin yükseldiği, kendime geldiğim, adeta komple kendime reset attığım gün geldi sonunda be.