benim. havanın parlaklığı beni yaz kış rahatsız eder. sürekli gözümü kısmak yerine güneş gözlüğü ile rahat ediyorum. geceleri ışığı loş ortamlarda (genellikle üstten aydınlatma olmayan) ve gündüzleri de dışarıda güneş gözlüğü ile aynı rahatlığı ve psikolojik konforu buluyorum. kışın kar yağınca zaten kör edesi bir parlaklık oluyor. bu bakımdan güneş gözlüğü can kurtarmaktadır. ayrıca kışları bazı günlerde güneşin olmasını da geçtim sırf adı güneş gözlüğü diye illa güneşte kullanacaksınız diye bir kural yok. mesele aydınlıktan rahatsız olmanız.
bir de tavsiye, yaz-kış daima güneş gözlüğü kullanın. sürekli gözlerinizi ışıktan kısmazsınız ve ileri yaşlarda göz kenarlarınız daha geç kırışır.*
04.02.2022 · 26. sıra
masajiniz var yesili
03.02.2022 00:00 ~ 12:53