Sık geçen başlıklar

yayalara yol vermeyen sürücülere ceza uygulaması 1

ekşi'de gör
ulan burada bile ne yani her yola çıkan için duracak mıyız diye soran sığırlar var.

akp hükümetinin 16 sene içinde yaptığı en doğru uygulamadır. sonuna kadar desteklediğimdir.

edit: hep sigara örneğini mesaj atan olmuş. sigara uygulaması çok faşizanlaştı, bağlamından koptu, sigara içenlere eziyete dönüştüren yönetmelikler geldi, o yüzden onu saymıyorum.
bir de kavşak ve yaya geçidi harici öncelik araçlarındır diyen andavallar var. iyi gidin ezin o zaman yayayı amk