ulan burada bile ne yani her yola çıkan için duracak mıyız diye soran sığırlar var.
akp hükümetinin 16 sene içinde yaptığı en doğru uygulamadır. sonuna kadar desteklediğimdir.
edit: hep sigara örneğini mesaj atan olmuş. sigara uygulaması çok faşizanlaştı, bağlamından koptu, sigara içenlere eziyete dönüştüren yönetmelikler geldi, o yüzden onu saymıyorum.
bir de kavşak ve yaya geçidi harici öncelik araçlarındır diyen andavallar var. iyi gidin ezin o zaman yayayı amk
09.02.2019 · 17. sıra
karizmatik bir nick olsun
08.02.2019 07:17 ~ 12:27