hastasıyım bu aristokrat sözlük ahalisinin. herkes prens çarls sanki lan. o zaman güdümlü anne terliği başlığına 200 küsür entry'yi hanginiz yazdınız, söyleyin? hepiniz mi kraliyet ailesinde büyüdünüz?
ananıza da böyle laflar ediyor muydunuz size terliği fırlattığında?
gereksiz ve abartı duyarlılığınızı seveyim.
evde gün boyu sürekli ikaz edildiği halde laf anlamaz, saçma bir kardeşim olsaydı ben de gider kavga ederdim. bizim yaş aralığımız daha yakın olduğundan önce ikimiz birbirimizi döver, sonra muhtemelen annemin ikimizi de pataklamasıyla odalarımıza çekilirdik.
bu kadar çok bokta boncuk aramaya gerek yok.
bu çocuğun ağlaması bile şımarıklıktan, sesinin tonundan anlaşılır bunlar. ben olsam bir posta daha sopalardım.
31.01.2016 · 47. sıra
konusma ben konusuyorum daha bitirmedim
30.01.2016 20:28 ~ 20:47