çok kıymetli bir doktordu. vefat haberine çok üzüldüm. yakınlarına baş sağlığı dilerim.
youtube'da kendi kanalında çok güzel videolar çekiyordu. otofaji, yaşlanma, sağlıklı yaşam üzerine çok kapsamlı kitapları vardı. yaşadığı topluma ve ülkesine büyük katkı veren, iyi ve çalışkan bir insandı. işte... bazı insanların vefatı gerçekten bir kayıp oluyor. prof. dr. yavuz yörükoğlu'nun kaybı da öyle ama en azından insanlara kitaplarını bıraktı ve ölümsüz oldu.
umarım herkes yavuz yörükoğlu gibi ardından hep iyi söz ettirecek, güzel sözlerle anılacak bir hayat yaşar. yaşadığı hayatın hakkını vermiş, vefatına onu tanıyan herkes üzülüyor. bu bile ne kadar saygıdeğer bir insan olduğunun kanıtı. siyasetin dinozorları 80'li yaşlarında hâlâ pislik yayarken böyle insanların aramızdan ayrılması ne acı.
09.06.2024 · 21. sıra
jaheira
08.06.2024 12:16 ~ 19:48